יצירת דפי נחיתה מנצחים

דף נחיתה זה הדף הראשון אליו "נוחת" הלקוח הפוטנציאלי, דף זה ממוקד מאוד בתוכנו ומכיל עיצוב שנועד למשוך את עיניו של הגולש ולגרום לו להשתכנע ומלא את טופס יצירת הקשר. דפי נחיתה נועדו להגדלת התנועה האורגנית באתרך, וצוות Optiweb יכול להעיד על ש-96 אחוזי מדפי הנחיתה שנבנו על ידו יצרו פניות מלקוחות חדשים באופן מיידי.

מטרות ויעדים

המטרה העיקרית והחשובה ביותר לשמה הוקם דף הנחיתה היא לייצר לך פניות על בסיס קבוע מלקוחות שמחפשים את השירות שלך באינטרנט. מטרתו של דף הנחיתה היא לייצר אינטרקציה מיידית עם לקוח שמתעניין בשירות שלכם מבלי "להעמיס" עליו מידע. הלקוח הפוטנציאלי מקבל מספר פרטים מסקרנים בדף נחיתה ומבצע פעולה של יצירת קשר באמצעות השארת פרטים בטופס ליצירת קשר.

?מדוע חשוב שמומחים יעצבו ויבנו עבורך את דף הנחיתה

הרעיון שעומד מאחורי דפי נחיתה הוא כזה: למשוך את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי ליצירת קשר או ביצוע פעולה כלשהי בדף הנחיתה, לכן, חשוב מאוד שכל מילה וכל פרט שנמצא בדף יבחר בקפידה ויעמוד מאחוריו מסר רלוונטי. במילים אחרות, עלינו להכניס לדף כל פרט שיגרום ללקוח להשתכנע אך לא להכניס דברים חסרי מטרה שעלולים להעמיס על עיניו של הלקוח בעת החשיפה לדף.

תכנון, כתיבה ועיצוב

הצלחת דף הנחיתה תלוייה בעיקר בטקסט אותו אתה מציג ללקוח.
עליך להתחשב במספר גורמים. הראשון הוא קהל יעד. מי קהל היעד שלי, מה הוא אוהב? מה חשוב לו לדעת ולראות? איזה סוג שירות הוא מחפש? צרכים ורצונות: על איזה צרכים, בעיות ורצונות השירות שלי עונה? השני, בידול ממתחרים: מה מבדל אותי מהמתחרים ואיך אדגיש זאת בדף הנחיתה? השלישי – סימוכין. אם יש לך המלצות, אישורים, פרסים שזכית ודברים ראויים לציון, שיתמכו ביצירת האמון בינך ללקוח – הדגש זאת בחלק התחתון של הדף, באופן קצר ותמציתי.כתיבה שיווקית נכונה לדף נחיתה תגדיל את כמות הפניות לעסק שלך

עיצוב מקצועי וממותג מותאם לעסק שלך יאפשר לך להעביר את המסר בצורה ברורה ומשכנעת יותר. קיימים סוגים רבים של עיצובים לדפי נחיתה, ברוב המקרים עיצוב פשוט ונקי יעשה את העבודה אך יש לבחון כל מקרה בנפרד ולבחור את העיצוב המתאים לדף הנחיתה בעזרת מחקר מקדים הכולל, הנראות הקיימת שלך באינטרנט, מחקר מתחרים, ובהסתמך על הכתיבה השיווקית והמסר שמועבר.


פרסום דף הנחיתה

קיימות מספר גישות לפרסום וחשיפה של דף הנחיתה שלך. לקוחות חדשים יכולים להיחשף לדף הנחיתה דרך  פרסום ממומן בגוגל. גישה נוספת היא פרסום בפייסבוק ובמודעות.

יתרונות

רושם ראשוני גבוה: איכות הפניות שלך והיחס של הלקוח הפוטנציאלי למוצר שלך נקבעת בין היתר על ידי הויזואליות – מה שאתה משדר
לעורר סקרנות ולעודד יצירת קשר: עיצוב לא עמוס וטופס ליצירת קשר בולט וברור
יצירת אמון במותג: על ידי הצגת לוגואים, אסמכתא כלשהי, גרפיקה מתאימה, סימוכין ועוד…

התחילו לבנות את האתר שלכם, צרו איתנו קשר

שם מלא

דואל

טלפון

איזה אתר אתה צריך?

תוכן ההודעה

שם מלא

דואל

טלפון

איזה אתר אתה צריך?

תוכן ההודעה